Sök jobb Så går det till Kontakta oss Tidrapportera

Så går det till
På Placera Personal matchar vi kunders behov av personal med kandidaters behov av arbete. Det har vi gjort i 28 år nu, så det har blivit tusentals lyckade tillsättningar genom åren.

Vad är då en lyckad matchning?
Rätt kompetens för jobbet är förstås grunden men det finns många andra viktiga faktorer. Trivsel, arbetskamrater, arbetstider, utvecklingsmöjligheter, resvägar osv är också viktiga för att helheten ska bli bra. Våra kandidater berättar ofta att de verkligen uppskattat hur vi lyckats förstå dem och tillmötesgå deras önskemål. Återkommande kunder ger feedback på att personal från oss har ovanligt hög arbetsglädje och engagemang. Det är förstås är resultatet av lyckade matchningar. Att lyssna på och sätta oss in i vad våra kandidater och kunder har för förväntningar är en av våra styrkor.

Hur vi jobbar
Vi kallar vår sätt att arbeta, vår process, för Smartmatch. Den hjälper oss att arbeta snabbt och att säkerställa kvaliteten i alla led i vårt arbete. Vi har skapat flera unika och mycket effektiva hjälpmedel i processen. Vad sägs till exempel om digitala CV´n och en urvalsprocess som är ovanligt enkel och effektiv.

För dig som söker arbete ser processen ut så här:

  1. Hitta våra jobb på de bästa kanalerna
  2. Sök enkelt och mobilt med ett fåtal relevanta frågor
  3. Snabbt urval och feedback
  4. Personlig intervju för dig som går vidare
  5. Vi kompletterar tillsammans din profil och ditt digitala CV
  6. Presentation till kund/uppdrag

Kontakta oss

Skicka ett meddelande

Fyll i formuläret

Här finns vi

Placera Personal

Färögatan 33, 164 40 Kista
08-586 227 00